Silviu Bojica

vineri, septembrie 23, 2005

BloGTK

Zilele acestea am descoperit sistemul BloGTK pentru editarea offline a jurnalului blog. Este un sistem interesant care cred că poate fi folosit cu succes de bloggerii de pretutindeni.

Deşi minimalist îşi face bine treaba şi îl voi folosi în viitor pentru a ţine cât mai actualizat acest jurnal. Calea completă a server-ului la care trebuie să mă conectez este: http://www.blogger.com/api/RPC2 . Acesta este singurul lucru la care a trebuit să caut în documentaţie pentru a mă putea conecta.

Atenţie traducătorilor: Ubuntu Breezy Preview nu conţine o traducere în limba română. Ar fi un posibil task pentru viitoarele maratoane de traducere ;)

3 Comments:

  • At 10:52 a.m., Blogger Sebastian said…

    Am citit (recunosc) postul acesta inainte cu vreo trei zile, si ieri la fel. Am gasit insa BloGTK pe o alta cale, vezi postul meu http://sebastianivan.blogspot.com/.

    Cum pui insa din BloGTK un titlu postului? nu imi dau seama ...

     
  • At 11:08 a.m., Blogger Sebastian said…

    dupa 2 min ... am alfat ... u can't see, f.a.q reference on my blog post.
    Ciao

     
  • At 11:45 a.m., Blogger Sebastian said…

    A mai aparut on noua aplicatie pentru on-line blogging: Drivel

     

Trimiteți un comentariu

<< Home